Feeling Jojie sangat

Ini semua salah Ceera, dua hari lepas dia datang rumah. Macam biasa masuk bilik aku lepak-lepak. Lepas tu dia telah menunjukkan fesyen shawl Jojie.

Korang kan tau aku punye fesyen sama je sebelum ni. Aku takde la rasa bosan. Tapi kadang2 marilah kite cuba cara lain. Mana tau kot nampak lebih jelita. kihkih!!

Kan aku beli shawl yang best tu kat kawan aku. Kerana suka gila tahap tak boleh bla, telah beli semua warna yang dia ada. Pedulik hape aku kan. Kejap aku tunjuk yeah. Kot korang pun nak beli silakan. Murah je shawl dia RM25. Jap aku bagi link facebook dia. KLIK SINI


Dia panjang lebar dan best, macam gambar kat bawah.
 

Aku try la dengan Ceera pakai shawl ni. Buat cara dato ct pakai, Ceera muka dia pakai lawak gila. Berdekah2 kami berdua gelak. Tak dapat terima muka sehuduh itu. Rugi aku tak snap gambar. Takpe lain kali aku snap gambar dia, haha! Aku pulak pakai cara dato ct tu dah macam rupa bibik..

Lepas tu try Jojie punye gaya. bajet nak macam Jojie jugak, padahal hidung kemek kan. Bila try-try tengok cam okey je.


Cantik gila okey Jojie. Dia pakai simple je, tapi cantik. Esoknye nak dating, terus try-try pakai macam Jojie.

Sebenarnya tak yakin sangat nak pakai macam tu. Siap masuk kereta Qery..tanya dia dulu..kalau dia kata okey, baru aku pakai, kalau Qery kata tak okey, aku akan tukar balik pakai macam biasa. Biasanya Qery kata tak okey. Tapi kali ni dia kata okey pulak. Haih pelik betul mamat ni.


Jadi marilah kite teruskan perjalanan dan feeling Jojie semalam. Tapi itu je la sekali aku pakai. Sebab tak selesa. haha!


Memang selesa sangat pakai shawl macam ni, kepada new readers, kot ada la, haha! Camne nak pakai macam gambar kat atas. KLIK SINI

Okla bye! =)

Comments

wan said…
kete yg u naik tu,driver seat sebelah kiri ek?ganas gilerrrr...kihkihkih
mila said…
licin x shawl tuh?
ella suheyla said…
gambar terakhir tu, baju putih kat blakang mcm baju utk nikah jee...hehe.. x sabar tggu kak sepet update pasal tunang ! :)
NinaAz said…
Muka u sesuai. Kalo I y pakai. Maw jd muka mcm bola. Huwaaa
Memang cantik awak pakai.....jojie classmate aunty masa tingkatan 2.
Iylia said…
Promotion: Hotel Sentral Kuala Lumpur RM 120 per room per night. For booking/enquiries, please email to aos@asianoverland.com.my http://on.fb.me/X1rAut
WhiteOrchid138 said…
Kawan awak tu bff saya kat skolah. Terkezuuut tgk u kt pic dia, I'm ur avid reader n customer. :)
cikji said…
nampak mcm baju utk akad nikah lalalala~~~~
mama leen said…
cantik la sepet pakai macam ni... nak tiru la.. huhu
cikhawahijau said…
sepet pic last tuh cardigan tuh cantik sgt~~ mana beli? ce share :)